Keresés...

Castanea Környezetvédelmi Egyesület - októberi programok


  • Szeptember 24-én - Egészséges, virágos Sopronért
Szeptember 24-én 17 órakor az Egészséges, virágos Sopronért sorozat 105. részén a Pedagógus Művelődési Otthonban (Petőfi tér 3.) Dr. Varga Mária köszöntője után Dr. Csesznák Elemér a kerti talajművelésről, Horváth Sándor az időszerű növényápolási teendőkről, Tuba Jenő a Kert, mint motiváló erőről tart előadást, és magokat, palántákat is adunk a Castanea tagok felajánlásából!

  • szept. 25-én és 26-án - Országos Gombász Találkozó
szept. 25-én és 26-án 9 órakor a XVIII. Országos Gombász Találkozó keretében a Lőver szállótól három irányban indul délutánig tartó gombatúra Börcsök Zoltán, Hajnal András és Csiszár Ágnes vezetésével. A találkozó résztvevőihez lehet csatlakozni! (Börcsök Zoltán: 20/5408442, zoltan.borcsok@skk.nyme.hu)

  • okt. 10-én - Gombás mulatság
okt. 10-én 10-20 óráig Gombás mulatság lesz a GYIK Rendezvényházban (Ady E. u. 10.) a Castanea Gombász kör közreműködésével. Egész napos rendezvény a gomba jegyében: gombatúra, előadások a gombával kapcsolatban, rajzpályázat, gombakiállítás, koncert és színes gyermekfoglalkozások!

  • okt. 11-én - Gesztenye-Méz Egészségnap
okt. 11-én 14 órától hagyományos Gesztenye-Méz Egészségnapunkat rövid előadásokkal és bemutatókkal a Felhőtáncoló kreatív műhelyben tartjuk (Várkerület 19. udvara végén)

  • okt. 13 - Roth Gy
okt. 13-án 17 órakor a Roth Gy. SZKI dísztermében (Lackner K. u. 7.)
a TIT-Castanea Barabits Elemér Kertészeti Szabadegyetemen Mátyás Izolda és Dr. Halbritter András Iskolakertek forradalma - az iskolakert-mozgalom újjáéledése Magyarországon címmel tart előadást.

okt. 15-én délután a Szivárvány Gyógyító Központban (Rózsa utca 19.) Dr. Gillich István gombaszakértő, méhész, természetgyógyász tart előadásokat:

  • 14 órától a gombák gyógyhatásairól,
  • 15.30-tól a méhészeti termékekről, méhészkedésről,
  • 17 órától a gyógyító gyomnövényekről.



 
Elejére!